Το υπέρβαρο

09.00 am
Στημένος σε μια ουρά, με την τσίμπλα στο μάτι και φραπεδάκι ανά χείρας.
Από το υπερπέραν ακούγεται ένα μήνυμα «Παρακαλείται ο κος Σουρουκλεμές Νικόλαος, τελευταίος επιβάτης της πτήσης 260 για Μόναχο, να προσέλθει στην πύλη 9 για άμεση επιβίβαση».
«Το μαλάκα» σκέφτομαι. Πόσο μου τη σπάνε οι τύποι που πάνε στο αεροδρόμιο 12 λεπτά πριν την πτήση τους και έχουν την απαίτηση να τους περιμένει το αεροπλάνο. Την ώρα που μπαίνει στο αεροπλάνο, οι υπόλοιποι επιβάτες τον κοιτάζουν στραβωμένοι και αυτός προβάρει ένα ηλίθιο συμπονετικό χαμόγελο ενώ από μέσα του σκέφτεται: «Με περιμένατε πάλι παλιομαλάκες ε;»
Αυτά σκεφτόμουν στην ουρά για επιβίβαση στην πτήση 573 για Bangkok. Τις σκέψεις μου τάραξε το «πςςςςςς» που κάνει ένα ανθρακούχο όταν ανοίγει, απελευθερώνοντας εκατομμύρια φυσαλίδες. Κάποιος στη διπλανή ουρά είχε ανοίξει ένα μισόλιτρο Coca Cola και το κατέβαζε. Και σε τι λαιμό. Κορμός πεύκου 317 ετών τουλάχιστον. Ζυγαριά δεν είμαι αλλά εφ’ όσον ο τύπος ήταν τουλάχιστον 3 φορές σαν εμένα, πρέπει να ήταν χαλαρά γύρω στα 200 κιλά… α κάτσε, κάτι κρατάει και στο άλλο χέρι. Ήταν η μεγαλύτερη μπαγκέτα που έχω δει στη ζωή μου. Ήταν μια φραντζόλα ψωμί με ό,τι μπορείς να φανταστείς μέσα. Σε κάθε δαγκωνιά ζούσα παλαιολιθικές στιγμές και ο Spielberg ωχριούσε μπροστά στην πραγματικότητα.
Έφτασε πρώτος μπροστά. Άφησε τη φραντζόλα πάνω στο γκισέ και έβαλε τη βαλίτσα του στον κυλιόμενο διάδρομο για ζύγιση. Περίμενα με αγωνία το πόρισμα της κοπέλας για τη βαλίτσα του:

«Δεν είστε υπέρβαρος, για μόλις 100 γραμμάρια. Ορίστε το εισιτήριο και το διαβατήριό σας»

Γέλασα από μέσα μου με την ειρωνεία και τον παρακολούθησα να αποχωρεί. Μετά από 2 λεπτά ήρθε επιτέλους και η σειρά μου και προχώρησα στο γκισέ. Βάζω τη βαλίτσα μου στον κυλιόμενο διάδρομο και δίνω στην κοπέλα τα χαρτιά μου.

«Δυστυχώς είστε υπέρβαρος κατά 2 κιλά. Πρέπει να πάτε απέναντι να πληρώσετε 16 ευρώ»

Αν είχα 2 κιλά φαγώσιμα στη βαλίτσα μου, θα τα έτρωγα επιτόπου. Όχι για τα 16 ευρώ αλλά για το σπάσιμο. Στο αεροπλάνο έκατσα δίπλα του. Μου χαμογέλαγε ενώ από το χείλος του κρεμόταν ακόμα ένα κομματάκι μπέικον. Είμαι σίγουρος ότι και τα 2 κιλά ψωμί με τυρί και μπέικον που είχε στο στομάχι του μου χαμογέλούσαν… ή πολύ απλά με περιγελούσαν.

ΥΓ: Μην προτρέξετε να με πείτε ρατσιστή. Το αντίθετο. Είμαι κατά 1) του να χρεώνουν τους υπέρβαρους με διπλά εισιτήρια και 2) του να υπάρχει όριο στα κιλά που μπορεί κάποιος να μεταφέρει.

7 Responses to Το υπέρβαρο

  1. Ο/Η κολοκύθι λέει:

    Ναι αλλά στη πτήση το δύο κιλά μοτσαρέλα και μπέικον που είχε στο στομάχι τού θα μπορούσαν να ήταν καταστροφικά.
    Ένα κενό αέρας – δύο κιλά αποβολή μοτσαρέλας και μπέικον + γαλλικός καφές , ένα κιλό αποβολή+ λοιπά υγρά, δύο κιλά.
    Άστο πάλι σου ρίχνει. 😛

  2. Ο/Η pop λέει:

    Tha mporouses na vgaleis apo tin valitsa to xontro kai vari(=1,5kg) mpoufan sou kai na to foreseis + na foreseis sto laimo sou tin panvari sony slr sou(=2kg).
    Telos i valitsa sou tha itan -1,5kg apo to orio kai tha eixes glytwseis apo tin tsepi sou 16euro.lol.Oso gia ton xontro kyrio meta tha ton evlepes me allo mati.

  3. Ο/Η neofitos λέει:

    #κολοκύθι: ότι μου ρίχνει είναι το μόνο σίγουρο.

    #pop: ε δεν είμαι και τόσο μαλακας. Όταν έχω υπέρβαρο ντύνομαι σαν κρεμμύδι και κουβαλάω όσα περισσότερα μπορώ.

    Μ’ αρέσει που έχετε μπει σε υπολογιστική λογική

  4. Ο/Η Panus λέει:

    i programatismeni metafora enos atomou (+ ta prosopika tou adikeimena),
    kostizei peripou oso ta adeikimena mona tous, asfalismena, mesw courier.
    gia des to etsi.

    P.S. thelw RSS support!

  5. Ο/Η neofitos λέει:

    #Panus: δεν έχω εντρυφίσει ιδιαίτερα στο θέμα. Στην τελική και να ήταν ελεύθερο το πόσα κιλά μπορείς να πάρεις μαζί σου λίγοι θα ήταν αυτοί που θα υπερέβαιναν σε κάθε πτήση τα 40 κιλά. Διαφορές γελοίες αν κάποιος αναλογιστεί τη διαφορά ανάμεσα σε μια κοπέλα που ζυγίζει 50 κιλά και σε έναν άντρα που ζιγίζει 90 κιλά.

  6. Ο/Η Ga3l λέει:

    Σκέψου όμως ότι τουλάχιστον δεν σε ψάξανε για ναρκωτικά..
    just kiddin’

    Τι πήγες να κάνεις στην bangkok?

  7. Ο/Η neofitos λέει:

    #Ga3l: Τι νομίζεις ότι ήταν τα 2 παραπανίσια κιλά; Δεν θα με χάλαγε βασικά ένα ταξιδάκι στην Bangkok

Σχολιάστε

