Δώστε ένα oscar

Δώστε μου ένα oscar: Γιατί μετά από 8 υποψηφιότητες έπρεπε να πάρω κι εγώ ένα. Γιατί πλησιάζω στο τέλος της καριέρας μου και δεν γίνεται να μην έχω πάρει κι εγώ ένα αγαλματάκι. Γιατί προβάρω από το 1980 το τι θα πω έτσι και κερδίσω. Γιατί άξιζα να πάρω το oscar για τα “The last temptation of Christ” και “Good Fellas”. Γιατί δεν άξιζα να το πάρω ούτε για το “Gangs of New York”, ούτε για το “Aviator”, ούτε φυσικά για το “Departed” αλλά καμία σημασία δεν είχαν οι ταινίες. Σημασία είχε ότι δεν μου το είχατε δώσει μέχρι τώρα και δεν δέχομαι να μου δώσετε ένα ως συνολική προσφορά στον κινηματογράφο.
Μη μου δώσετε oscar: Γιατί δεν αξίζω το oscar σκηνοθεσίας για το “Babel” αλλά το αγαλματάκι της μουσικής. Γιατί σας άρεσε περισσότερο η σκηνοθεσία στο “Departed” απ’ ότι στο έργο μου. Για την υπόθεση δεν λέω τίποτα. Το ξέρω ήταν σκατά, αλλά η σκηνοθεσία; Και δεν αξίζω κανένα από τα άλλα 6 αγαλματάκια για τα οποία προτάθηκα. Δώστε μου εκεί ένα oscar μουσικής να μην γκρινιάζω. Ούτε εγώ ούτε ο Clint αξίζαμε το oscar σκηνοθεσίας γιατί εκείνος πήρε ένα πέρσι. Έχει ήδη πάρει ένα και δεν πρέπει να πάρει άλλο. Σε καμιά δεκαετία πάλι για τη συνολική του προσφορά.
Δώστε μου ένα oscar: Γιατί γερνάω και δεν είναι δυνατόν να πάρει κάποια άλλη κουτσή αυτό το αγαλματάκι. Δείξτε την αγάπη σας στα Βρετανικά υποπόδια σας βραβεύοντας τη βασίλισσα των ηθοποιών τους. Εντάξει και οι άλλες για τα μπάζα ήτανε όπως κι εγώ αλλά εγώ το άξιζα για να ζευγαρώσω με το “Βασιλιά της Σκωτίας”.
Μη μου δώσετε oscar: Γιατί λέγομαι Di Caprio και επιτέλους έγινα ηθοποιός. Δεν αξίζω φέτος το oscar με αυτή μου την ερμηνεία, το άξιζα περισσότερο τα προηγούμενα χρόνια που καβάλαγα πρύμνες πλοίων και αεροπλάνα. Μην το δώσετε ούτε του συμπρωταγωνιστή μου Djimon Hounsou γιατί δεν έκανε καλή ερμηνεία ενώ ο Alan Arkin μάγεψε τα πλήθη. Γενικά μη δώσετε κανένα oscar στο Blood Diamond γιατί το είχατε αποφασίσει πριν μπει σφήνα η ταινία. Ας περίμεναν στην τελική μερικούς μήνες για να τη βγάλουν Κλείσαμε για φέτος. Και φυσικά μη δώσετε oscar ούτε στον Will Smith που επιτέλους άξιζε κάτι παραπάνω, ούτε στον Mark Wahlberg γιατί έτσι είναι, γιατί πρέπει τα βραβεία να πάνε σε αυτούς που πρέπει.
Δώστε μου ένα oscar: Γιατί έκατσα και είδα τις περισσότερες ταινίες και μπήκα στο τρυπάκι να ασχοληθώ για άλλη μια χρονιά με τα βραβεία και το κατά πόσο αδικούν σκηνοθέτες και ηθοποιούς. Δώστε ένα αγαλματάκι σε όλους όσους στήθηκαν στο κόκκινο χαλί και φώναζαν πολύ σεμνά τις μάρκες των ρούχων τους για το E! Entertainment. Δώστε ένα oscar στους ταλαίπωρους που ξενύχτησαν για να δουν την τελετή. Δώστε ένα oscar στους οργανωτές που έχουν εισάγει τις κατηγορίες ξενόγλωσσης ταινίας και ντοκιμαντέρ γιατί έχουν επίπεδο.

Ή μάλλον όχι. Μη δώσετε τίποτα από όλα αυτά. Δώστε μια μούντζα και δείτε αυτό που εσείς γουστάρετε. Από την πιο ηλίθια ρομαντική κωμωδία μέχρι το πιο βαρετό ντοκιμαντέρ. Μπορεί κάπου εκεί μέσα να βρείτε και τον εαυτό σας.

2 Responses to Δώστε ένα oscar

  1. Ο/Η eljugador λέει:

    δώστε τώρα ένα όσκαρ στη Μπιγιονσέεεεεεεε (τα τελευταία «ε» δεν τονίζονται, διότι είναι ο απόηχος…)

  2. Ο/Η neofitos λέει:

    #eljugador: παίρνει αρκετά Grammy και Mtv awards. Αν θες δωστης εσύ και ένα oscar

Σχολιάστε

