Άσε με

Άσε με ν’ αναπνεύσω.
Άσε με να ζήσω.
Άσε με να νοιώσω τη γλυκιά γεύση του οξυγόνου.
Άσε με να γευτώ τις χαρές της ζωής.
Να νιώσω το αλάτι να τυραννάει τη γλώσσα μου.
Να νιώσω τη μυρωδιά από το φαγητό μου να διαπερνάει τα ρουθούνια και να φτάνει στον ουρανίσκο, από εκείνο το αγαπημένο μου φαγητό που ονειρεύομαι ότι μου φτιάχνει ακόμα μια φορά η γιαγιά μου.
Άσε με να ανασάνω όπως δεν έχω ανασάνει ποτέ ξανά.
Να ανοίξω το στόμα και τη μύτη μου και να μπει μέσα καθαρός αέρας, αέρας σαν αυτόν που φυσάει στις Άλπεις, σαν αυτόν που ένας Αθηναίος δεν έχει αναπνεύσει ποτέ του, σαν αυτόν που ένας εργάτης δεν έχει δικαίωμα να αναπνεύσει ποτέ του.
Άσε με να αναπνεύσω πριν είναι αργά. Δεν είναι αργά. Δεν είναι η σειρά μου. Γιατί λοιπόν δεν με αφήνεις;
Άσε με να πάω στη θάλασσα να κάνω το πρώτο μου μπάνιο. Να πετάξω τη σχολική μου τσάντα και να πάω με τους συμμαθητές μου στην πλαζ. Να κάτσω με τους κολλητούς μου και να κοιτάμε τις κοπέλες της τάξης για να δούμε ποια έχει τον πιο ωραίο κώλο.
Άσε με να πάω να παίξω στην αμμουδιά με τους φίλους μου. Να πάρουμε τα κουβαδάκια μας και να ξεχυθούμε σε μια ονειρική παραλία. Στην παραλία της ξεγνοιασιάς της Α’ Δημοτικού, τότε που όλα ήταν παιχνίδι και το να μάθω πώς να κάνω το μπαστουνάκι του άλφα ήταν η πιο σοβαρή μου ασχολία.
Άσε με να ανασάνω όπως ένα μωρό. Άσε με να πάρω άλλη μια ανάσα σαν να είναι η πρώτη μου, όπως ήταν η πρώτη μου και άσε με να κλάψω για άλλη μια φορά όπως έκλαψα εκείνη την πρώτη μου φορά από αγάπη για αυτή την ανάσα που κατάφερε να βγει.
Άσε με ν’ ανασάνω βαθιά, όπως όταν βγαίνω από τη θάλασσα και τα πνευμόνια μου ζητάνε απεγνωσμένα ανάσα. Έτσι στη ζητάνε και τώρα. Άσε με να βγω απ’ αυτή τη θάλασσα και να πάρω εκείνη την ανάσα που θα με κάνει να βυθιστώ ξανά στη θάλασσα, στο όνειρο, σ’ εκείνη.
Άσε με να ξεφύγω από τις σκέψεις τις κακές. Γιατί πάντα όταν έρχεσαι εσύ, έρχονται και όλα τα άλλα. Όλα αυτά από τα οποία προσπαθώ να ξεφύγω. Όλα αυτά που μια ανάσα μπορεί να τα διώξει μακριά.
Άσε με επιτέλους ν’ ανασάνω.

Γαμημένη φαρυγγίτιδα…

8 Responses to Άσε με

  1. Ο/Η Captain Green λέει:

    Ορισμένα γενικά μέτρα μπορούν να βοηθήσουν στις φαρυγγίτιδες οποιασδήποτε αιτιολογίας:
    Ξεκούραση: Ο ύπνος βοηθά τον οργανισμό να καταπολεμήσει μια μόλυνση

    Πίνετε άφθονα υγρά: Ο πυρετός αυξάνει τις ανάγκες του οργανισμού σε υγρά. Παράλληλα αυτά υγραίνουν το λαιμό και το φάρυγγα, μειώνουν το τσούξιμο, ευκολύνουν την κατάποση και απομακρύνουν τον κίνδυνο αφυδάτωσης

    Γαργάρες με αλμυρό νερό: Οι γαργάρες με αλμυρό νερό (ανάμιξη μισού έως ενός κουταλιού του καφέ σε 8 ουγκιές χλιαρού νερού) μερικές φορές την ημέρα βοηθούν στην καταπράυνση του πόνου στο λαιμό

    Η διατροφή: Οι ζωμοί και οι σούπες έχουν ανακουφιστικές επιδράσεις. Η κοτόσουπα φαίνεται επιπλέον ότι έχει ιδιότητες κατά των βακτηριδίων. Πρέπει να επιλέγονται φαγητά που δεν ερεθίζουν το φάρυγγα που πάσχει όπως χυλοί, μαγειρεμένα δημητριακά, πουρέ και γιαούρτι. Πρέπει να αποφεύγονται ερεθιστικά όπως ο χυμός πορτοκαλιού ή πικάντικα φαγητά

    Η ποιότητα του αέρα: Δεν πρέπει να υπάρχει καπνός του τσιγάρου στο χώρο ασθενών με φαρυγγίτιδα λόγω του ερεθισμού που αυτός προκαλεί. Επίσης ο αέρας δεν πρέπει να είναι ξηρός. Ιδιαίτερα στα παιδιά ο ξηρός αέρας μπορεί να επιβαρύνει περισσότερο την κατάσταση.

    Σε τέτοιες περιπτώσεις μια συσκευή διατήρησης της υγρασίας βοηθά. Όμως οι συσκευές αυτές πρέπει να καθαρίζονται καθημερινά διότι σε αυτές μπορούν να αναπτυχθούν βακτηρίδια και μύκητες. Επίσης οι σταγόνες φυσιολογικού ορρού από τη μύτη βοηθούν

    Ρίξε μια ματιά

  2. Ο/Η alepou λέει:

    Και στο’χω πει επανειλημένα: άλλαξε μάρκα τσιγάρων! Δεν μ’ακούς!

  3. Ο/Η holidaysinthesun λέει:

    δεν ξερω τι απο τα δυο ισχυει..γελασα ή ξενερωσα με το τελος?περαστικα ενιγουεϊ!

  4. Ο/Η bookofski λέει:

    γάμησες πάλι…

  5. Ο/Η neofitos λέει:

    #allimiamera: ναι, αυτός είμαι.

    #captaingreen: thanx doc

    #alepou: ναι το άτιμο. Δεν καπνίζω ρε αλεπού

    #holidayinthesun: κι εγω βασικά το ξεκίνησα για αστείο, όσο έγραφα μου έβγαινε σοβαρό και μου άρεσε πολύ και όταν έφτασα στο τέλος θυμήθηκα την αρχική ιδέα και την εφήρμοσα

    #bookofski: μ’αρέσει να γαμάω lol

  6. Ο/Η Rigelian λέει:

    ΑΨΟΓΟΣ! ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ!

Σχολιάστε

