Ένα όμορφο ταξίδι

Είχα σκοπό να γράψω ένα στενοχωρητικό κείμενο σήμερα εξαιτίας μιας είδησης που διάβασα χτες το απόγευμα. Έφυγα προβληματισμένος από το γραφείο με την εικόνα του κειμένου στο μυαλό μου αλλά το ταξίδι που έκανα χτες το βράδυ με ανάγκασε να αναβάλω τη θλιβερή ιστορία για αύριο και αντ’ αυτού να σας διηγηθώ μερικές στιγμές από αυτό το υπέροχο ταξίδι.

Κάποιος μου είπε πάμε να φύγουμε
Ξεκίνησα από μια αυλή που την τρώει το χιόνι
Έκανα ένα τσιγάρο ατελείωτο, βαρύ σαν τη μοναξιά μου
Είχα μια λέξη για να πω μα ήταν το στόμα μου κλειστό
Κάποιος με καθησύχασε ότι τίποτα δεν χάθηκε
Και τότε είδα ξαφνικά τον κόσμο να αλλάζει
Περπάτησα μια πικραμένη Κυριακή πάνω σε στάχτες κι αποκαίδια
Έχοντας μοναδική παρέα έναν νέο από σόι και γενιά βασιλική
Πήραμε απρόσμενα ένα μαγικό λεωφορείο να μας πάει μια βόλτα
Και σταματήσαμε στο καπηλιό το λιμανίσιο
Κλάψαμε στον ώμο μιας πριγκηπέσσας την ώρα που έξω φύσαγε αέρας
Μέχρι που ρίξαμε στο παραμύθι τη ζωή μας να πνιγεί
Και τότε ξύπνησα από το όμορφο ταξίδι
Όνειρο ήτανε

Ευχαριστώ πολύ
Δεν ξέρω ποιον πρέπει να ευχαριστήσω πρώτο γι αυτό το ταξίδι αλλά τον ευχαριστώ

«Αλλα θέλω κι άλλα κάνω
πώς να σου το πω
έλεγα περνούν τα χρόνια
θα συμμορφωθώ.

Μα είναι δώρο άδωρο
ν’ αλλάξεις χαρακτήρα
τζάμπα κρατάς λογαριασμό
τζάμπα σωστός με το στανιό.

Έξω φυσάει αέρας
κι όμως μέσα μου
μέσα σ’ αυτό το σπίτι
πριγκηπέσα μου,
το φως σου και το φως
χορεύουν γύρω μας
απίστευτος ο κόσμος
κι ο χαρακτήρας μας.

Αλλα θέλω κι άλλα κάνω
κι έφτασα ως εδώ
λάθη στραβά και πάθη
μ’ έβγαλαν σωστό.

Ξημερώματα στο δρόμο
ρίχνω πετονιά
πιάνω τον εαυτό μου
και χάνω το μυαλό μου.»

Ες αύριον τα σπουδαία

5 Responses to Ένα όμορφο ταξίδι

  1. Ο/Η κολοκύθι λέει:

    Πολύ όμορφο νεόφυτε.

  2. Ο/Η neofitos λέει:

    #κολοκύθι: μόνο εσένα σου άρεσε απ’ ότι φαίνεται χαχαχαχα. Αν και είμαι σίγουρος ότι αν το είχε διαβάσει και η purple clementine, θα της άρεσε κι εκείνης… όχι το κείμενο (δεν είμαι ψωνάρα), το ταξίδι.

  3. Ο/Η Sishoy λέει:

    Και εμένα μου άρεσε πολύ.

  4. Ο/Η Super Coco λέει:

    Kanei kalo na «taksideueis» kai na ksefeugeis (akoma kai stis 12:09, mesimeriatika me enan ilio pou den lupate tipota). Mou arese polu polu! S’euxaristw pou me taksidepses.

  5. Ο/Η neofitos λέει:

    σα γκρινιάρα γκόμενα που θέλει αγκαλιά έκανα ε;

    #sishoy: χαίρομαι πολύ

    #super coco: ΧΑ! εμφανίστηκες Βρούτε. καλό διάβασμα.

Σχολιάστε

