Μεγάλες πουτάνες

Έχω μάθει για σένα.
Μου έχουν πει δηλαδή.
Μη φανταστείς πολλά πράγματα.
Όσα χρειάζονταν για να σε καταλάβω.
Τουλάχιστον όσο ήθελα να σε καταλάβω.
Μου τα είπε ο… ξέρεις ποιος.
Αλλά και να μην ξέρεις δεν έχει σημασία.
Εγώ αυτό που ήθελα να μάθω το έμαθα.

Μου είπε ο Κώστας ότι είσαι φοβερή στις πίπες.
Δεν έχει σημασία από πού το έμαθε. Δεν έχει καθόλου σημασία το ότι δεν είχες πάρει ποτέ πίπα στον ίδιο τον Κώστα, ούτε σε κάποιον φίλο, ούτε έστω σε κάποιον γνωστό του. Σημασία έχει ότι μου το είπε. Ότι ακούστηκε αυτή η μελωδία στα αυτιά μου και αμέσως ονειρεύτηκα τον εαυτό μου όρθιο σε κάποια κολώνα κι εσένα να κάνεις αυτό που κάνεις καλύτερα από όλες τις γυναίκες του κόσμου.

Μου είπε ο Νίκος ότι γκρινιάζεις πολύ.
Δεν μου άρεσε αλλά δεν μπορούσα να κάνω κάτι γι’ αυτό. Θα το αντέξω. Δεν σε έχει ακούσει ποτέ ο Νίκος να γκρινιάζεις. Να σου πω την αλήθεια, μάλλον δεν σε έχει ακούσει ποτέ να μιλάς, αλλά αυτό το ήξερε. Το είχε ακούσει από κάποιον τρίτο που το ήξερε πολύ καλά κι ας μην σε έχει ακούσει κι αυτός ποτέ να γκρινιάζεις. Ένα είναι σίγουρο. Ότι γκρινιάζεις. Κι εγώ έχω ήδη σχηματίσει στο μυαλό μου τον πρώτο μας καυγά, μετά από 2 ώρες ασταμάτητης γκρίνιας. Έχω βρει ήδη και τις ατάκες που θα σου πω. Θα στην πω με τρέλα.

Μου είπε η Ρούλα ότι κάνεις χόρτο.
Η Ρούλα βέβαια δεν έχει καπνίσει ούτε κανονικό τσιγάρο στη ζωή της αλλά το χόρτο το ξέρει από πρώτο χέρι. Μου το είπε με μεγάλη βεβαιότητα σαν να σε είχε μυρίσει την ώρα που καπνίζεις κι ας μην σε έχει δει ποτέ στη ζωή της. Της το είπε νομίζω ο περιπτεράς σου κι ας μην μένεις σε αυτή τη γειτονιά. Σε είχε δει στο αυτοκίνητο της φίλης σου της Τζένης, όταν η Τζένη σταμάτησε να πάρει king size χαρτάκια, ακόμα κι αν δεν ξέρεις καμία Τζένη πέρα από την Καρέζη. Εγώ έχω στρίψει ήδη 2 τσιγάρα και σε περιμένω να τα πιούμε μαζί.

Μου είπε ο Άλκης ότι σε κυνηγάει κάποιος.
Δεν με νοιάζει πως τον λένε. Δεν με νοιάζει τι στον πούτσο κάνει σε αυτή τη ζωή. Αυτό που με νοιάζει είναι ότι σε κυνηγάει κι εγώ θα τρέξω πίσω του να τον καταστρέψω. Θα φτάσω πρώτος σε σένα. Δεν θα τον αφήσω να μπει εμπόδιο ανάμεσά μας ακόμα κι αν χρειαστεί να χρησιμοποιήσω βία. Και ξέρεις πόσο δεν μου αρέσει να χρησιμοποιώ βία. Αλλά για σένα θα του σπάσω τα μούτρα και όλα τα παΐδια. Αλήθεια… ο Άλκης ποιος είναι;

Έχω μάθει για σένα.
Μου έχουν πει δηλαδή.
Μη φανταστείς πολλά πράγματα.
Όσα χρειάζονταν για να σε καταλάβω.
Τουλάχιστον όσο ήθελα να σε καταλάβω.
Μου τα είπε ο… ξέρεις ποιος.
Αλλά και να μην ξέρεις δεν έχει σημασία.
Εγώ αυτό που ήθελα να μάθω το έμαθα.

Φήμες μεγάλε… φήμες
Μεγάλες πουτάνες

17 Responses to Μεγάλες πουτάνες

  1. Ο/Η eljugador λέει:

    megale mpravo na oume, egrapses
    kala ta les gia tis karioles….na oume…

  2. Ο/Η oceansofangels λέει:

    xwsou xwsou

  3. Ο/Η Sishoy λέει:

    Γάμησες.

    (πιπέρι αμέσως.)

  4. Ο/Η misstati λέει:

    »..γυνάικες .. πεταμένα λεφτά ..»

    *και γαμώ τα κείμενα !!!

  5. Ο/Η Rigelian λέει:

    Quiz: Σε ποια ταινία και ποιος το έλεγε αυτό;
    (Το «…γυναίκες …πεταμένα λεφτά»!)

  6. Ο/Η neofitos λέει:

    #eljugador: που χάθηκες εσύ να ούμε; θα γράψεις τίποτα;

    #oceansofangels: αν εννοείς στο θέμα, χώνομαι χώνομαι. από το άλλο είμαι κομπλέ

    #sishoy: πολύ πιπέρι μάλιστα.

    #misstati: thanx

    #rigelian: ομολογώ ότι δεν ξέρω και προτιμώ να μου πείτε παρά να το googlαρω.

  7. Ο/Η martina λέει:

    Πράγματι μεγάλες πουτάνες οι φήμες…είναι να μην σε πάρουν στο ..στόμα τους….κάνουν το τόσο ..τόοοοσο…και έχουν και κάτι ..νταβατζήδες καλοθελητές ..θεέ μου φύλα…, αλλά τι τα θες όπου υπάρχει ζήτηση υπάρχει και η προσφορά…

    (Neofitos αυτό που θέλουμε τελικά μαθαίνουμε..με ή χωρίς ενδιάμεσους..)

  8. Ο/Η misstati λέει:

    »γυναικες ..πεταμένα λεφτά »
    (αν δεν κάνω λάθος )από την ταινιά
    ‘Η καρδιά του κτήνους’ του Ρένου Χαραλαμπίδη

  9. Ο/Η Purple Clementine λέει:

    Πουτάνες, ναι, μεγάλες πουτάνες. Και οι λέξεις επίσης.
    (υπόκλισις)

  10. Ο/Η Rigelian λέει:

    Misstati, αναφέρεται και εκεί, αλλά είναι αντιγραφή.

    Σάντα Τσικίτα, τη λέει το αφεντικό του Λογοθετίδη.

  11. Ο/Η neofitos λέει:

    #martina: πάντα

    #misstati: σας ευχαριστούμε για την απάντησή σας. συνεχίστε να στέλνετε μηνύματα και ίσως κερδίσετε διήμερο ταξίδι στη μαγευτική Λούτσα.

    #purple clementine: κυρίως οι λέξεις. thanx

    #rigelian: σε ευχαριστώ για το πρώτο quiz που διενεργήθηκε σε αυτό το blog αλλά έπρεπε να προσφέρεις και δώρο και να βάλουμε και 090 για να τους τα πάρουμε. next time

  12. Ο/Η dolphin λέει:

    Ωραίο….

  13. Ο/Η Rigelian λέει:

    …να στρώσουμε κουβέρτα, να τους τα πάρουμε!

    Σωστά, next time!

  14. Ο/Η neofitos λέει:

    #dolphin: thanx….

    #rigelian: θα σε ενημερώσω

  15. Ο/Η gahan λέει:

    δεν πανε να γαμηθούνε οι πουτάνες ρε

    αί στο διάολο μωρέ…

  16. Ο/Η virus λέει:

    episis to «gynaikes petamena lefta»exei akoustei prwta sto «No budget story»tou idiou dimiourgou!

  17. Ο/Η Rigelian λέει:

    H Σάντα Τσικίτα είναι πολύ παλαιότερη των ταινιών του Ρένου Χαραλαμπίδη!

Σχολιάστε

