Ο Κώστας και η μέγαιρα

Ο Κώστας άνοιξε τη φιάλη με το Dimple.
Ήταν η πρώτη φιάλη ουίσκι που άνοιγε τα τελευταία 2 χρόνια.
Από τότε που είχε γεννηθεί η κορούλα του δεν είχε ώρα ούτε να κλάσει.
Ήταν και παναχρήστου η γυναίκα του και τον έτρεχε συνέχεια.
Αυτή είχε μείνει κολλημένη στην περίοδο που ήταν έγκυος.
Μαμ σκατά και νάνι κι αυτή και η κορούλα.
Μόνο ο Κώστας έτρεχε.
Εκτός από σήμερα.

Χαμηλό ποτήρι, 2 παγάκια και ουισκάκι.
Δεν χρειάζομαι τίποτα άλλο σήμερα το βράδυ.
Πόσο μου ‘χει λείψει το ουισκάκι.
Άντε στην υγειά μου.

Είχε φτάσει νωρίτερα από τους παλιούς του συμφοιτητές στο παλιό τους στέκι αλλά δεν μπορούσε να τους περιμένει. Λαχταρούσε τόσο πολύ να πιει το αγαπημένο του ουίσκι που παρήγγειλε αμέσως ένα μπουκάλι. Η σερβιτόρα παραξενεύτηκε λίγο με τη βιασύνη του αλλά δεν της έπεφτε και λόγος. Ο Κώστας είχε πάει για να περάσει καλά και αυτό θα έκανε.

Στην υγειά σου κι εσένα μέγαιρα που με έχεις και τρέχω σαν το σκυλί το μαύρο.
Θα δεις από δω και πέρα ο Κωστάκης. Άλλος άνθρωπος ο Κωστάκης.
Στην υγειά σου και σένα κοράκλα μου που ποτέ σου να μη σώσεις να γίνεις σαν τη μάνα σου γιατί δεν θα βρω άλλο μαλάκα σαν εμένα να σε παντρέψω.

Ο Κώστας είχε ήδη κατεβάσει 2 ποτήρια όταν μπήκαν οι 3 φίλοι του. Την περίμενε από καιρό αυτή τη συνάντηση, Όχι γιατί είχε πεθυμήσει τους φίλους του τόσο πολύ αλλά γιατί είχε πεθυμήσει να βγει από το σπίτι και να πιει με την ησυχία του. Το τηλέφωνο του φίλου του του Γρηγόρη και η συμπάθεια που έδειχνε γι’ αυτόν η μέγαιρα του έδωσαν το κατάλληλο άλλοθι να την κοπανήσει.

Καλώς τους.
Σας σιχαίνομαι ρε.
Μαλάκες όλοι με τις αυτοκινητάρες σας και τις χαικλασάτες δουλειές σας.
Κι εσάς και τις κωλογυναίκες σας. Ίδιες κι απαράλλακτες με τη δικιά μου τη σκύλα.
Τι; Δεν θα πιείτε πολύ γιατί σας περιμένει η γυναίκα σπίτι;
Στ’ αρχίδια μου ρε. Εγώ θα πιω όσο γουστάρω.

Η συζητήσεις περιορίστηκαν στις επικείμενες καλοκαιρινές διακοπές και στη γκρίνια για τις αταξίες των παιδιών. Ούτε κουβέντα κανείς για τη γυναίκα του από φόβο μπας και είναι κάποιος καλωδιωμένος και πάει και το σφυρίξει και στις υπόλοιπες καριόλες. Όλοι έλεγαν πόσο τις αγαπούσαν και πόσο τις σεβόντουσαν.

Παλιολουλούδες όλες.
Άντρες είστε εσείς ρε;
Να κρύβεστε πίσω από το δάχτυλό σας μη και σας κάνει ντα η γυναίκα σας.
Ου να μου χαθείτε ξεπεσμένοι παντοφλάκηδες.
Ας είναι καλά το ουισκάκι μου.
Αυτό τουλάχιστον έχει μείνει το ίδιο.
Αρχιδάτο.

Η βραδιά έκλεισε πολύ γρήγορα με όλους να βρίσκουν δικαιολογίες για να γυρίσουν γρήγορα σπίτι. Του Κώστα όμως δεν του ήταν αρκετή αυτή η ώρα που πέρασε με τους 3 ψευτοφίλους του και τον 1 και μοναδικό πραγματικό του φίλο, τον Γιάννη τον Ντίμπλ.

Σιγά μη φύγω και αφήσω το μπουκάλι μισογεμάτο.
Άντε γεια μας σερβιτορούλα μου.
Καλό γκομενάκι είσαι αλλά έχε χάρη που σέβομαι την κορούλα μου.
Τη γυναίκα μου στ’ αρχίδια μου την γράφω.
Πω ρε πούστη μου.
Φαντάζεσαι να μου γίνει τέτοιο ξεκωλάκι και η κοράκλα μου;
Αν την αφήσω εγώ να δουλέψει σε μπαρ να μη με λένε Κώστα.
Άντε γεια μας ξεκωλάκι.

Ο Κώστας μετά από 1μιση μπουκάλι ουίσκι και 6 μπολάκια πατατάκια και φυστίκια επέστρεφε σπίτι τραγουδώντας κάτι ασυναρτησιές περί κανάρας, ελεύθερου πουλιού και κλουβιού. Έκανε όσο πιο πολλή φασαρία μπορούσε ανοίγοντας την πόρτα του σπιτιού του. Δεν φοβόταν μην ξυπνήσει η κόρη του έτσι ηχομονωμένη που την είχαν. Τη γυναίκα του όμως ήθελε να την ξυπνήσει. Να μάθει η κάρια που του έχει κάνει τη ζωή του κόλαση. Μπαίνοντας στο υπνοδωμάτιο, ο κώστας προετοιμάστηκε να βγάλει ένα μικρό λογύδριο που είχε ετοιμάσει περί ανδρικής υπεροχής, ανεξαρτησίας και επιβολής. Μπαίνοντας όμως και αντικρύζοντας τη γυναίκα του κάτι του έβαλε τρικλοποδιά στη γλώσσα και το μόνο που κατάφερε ήταν να του φύγει λίγο σάλιο στο χαλί.

«Τι χάλια είναι αυτά;»
«Εεεεε εγωωωωω»
«Δε ντρέπεσαι ρε κωλόγερε να γυρνάς έτσι σπίτι;»
«Να σου εξηγήσω»
«Να μη μου πεις τίποτα ηλίθιε. Δε φτάνει που με ξύπνησες»
«Ήθελα να…»
«Α ήθελες κιόλας να ε; Άντε πέτα τα ρούχα σου στο μπαλκόνι γιατί βρωμοκοπάνε και κοιμήσου στον καναπέ. Και κοίτα μη ξεράσεις και μου λερώσεις το πάτωμα. Σήμερα το ‘γλυψε η δούλα»

Ο Κώστας σύρθηκε ως τον καναπέ. Στο δρόμο εννοείται έβγαλε τα ρούχα του, τα δίπλωσε και τα ακούμπησε στην άκρη στο μπαλκόνι. Ξάπλωσε ανάσκελα στον καναπέ κοιτώντας τον πολυέλαιο που κρεμόταν διαγώνια από πάνω του. Όχι. Λάθος στάση. Ο εμετός ήταν βέβαιος σε αυτή τη στάση και θα πάθαινε και τίποτα. Γύρισε στο πλάι και κρέμασε το κεφάλι του σχεδόν έξω από τον καναπέ.

Καλά.
Νομίζει τώρα ότι μου την είπε.
Θα της δείξω εγώ αύριο μόλις σηκωθώ ποιος είναι ο άντρας εδώ μέσα.
Θα της δείξω εγώ…
Θα δει…

16 Responses to Ο Κώστας και η μέγαιρα

  1. Ο/Η martina λέει:

    Aχ Κώστα..Κώστα…, χάθηκες μέσα στους πολλαπλούς σου ρόλους…

  2. Ο/Η UnstableGreek λέει:

    giati? giati grafeis tetoia??

  3. Ο/Η Rigelian λέει:

    Χμ, μισεί την γυναίκα του αλλά έκανε παιδί μαζί της;;;;;;;;;;;;;;;;
    Τρικυμία εν κρανίω, να μην πω βαριά ψυχοπάθεια…

  4. Ο/Η Sishoy λέει:

    Everyday politics. Επακριβώς.

    {Με αυτό το πλευρό να κοιμάται ο κωστάκης 😉 }

  5. Ο/Η neofitos λέει:

    #martina: τους ΑΜΑΝ μου θυμησες με το Κώστα Κώστα

    #unstable greek: lol. δεν θυμάμαι γιατί το σκέφτηκα, νομίζω μια συζήτηση που είχα στο γραφείο περί παντόφλας.

    #rigelian: ξέρω πολλύς τέτοιους. σε κάποια φάση πιστεύω συμβιβάζονται και δεν έχουν το κουράγιο για να διαλύσουν το γάμο τους, ίσως και από φόβο μην μείνουν μόνοι τους.

    #sishoy: πολύ χάρηκα με το σχόλιο. thanx

  6. Ο/Η martina λέει:

    Rigelian: ..αν τα παιδιά ήταν αποκλειστικά προϊον αγάπης , το είδος μας θα είχε εκλείψει προ πολλού…

    Neofitos: υπάρχουν πολλοί και ποικίλοι λόγοι αν και έθιξες έναν αρκετά σοβαρό…

  7. Ο/Η Rigelian λέει:

    Martina, εξαιρετικά απαισιόδοξη και μαύρη άποψη…
    Ακόμα και αν (για την κουβέντα) συμφωνήσω, τουλάχιστον ΜΗΝ κάνεις παιδιά όταν ΜΙΣΕΙΣ τον άλλον. Αν δεν τον αγαπάς, ας διαλέξεις κάποιον που τα αισθήματά σου απέναντί της/του να είναι ουδέτερα.

  8. Ο/Η Rigelian λέει:

    Neofite, αν από φόβο μη μείνεις μόνος σου δεν φεύγεις από έναν αποτυχημένο γάμο, γάματα με μεγάλα γράμματα…

  9. Ο/Η neofitos λέει:

    #martina: σαφώς και υπάρχουν πολλοί άλλοι

    #rigelian: συμφωνώ και πιστεύω ότι εγώ θα έφευγα αλλά ξέρω πολλούς που παραμένουν ανάλογα πάντα την οικονομική και συναισθηματική τους κατάσταση

  10. Ο/Η Rigelian λέει:

    Παραμένουν από ανασφάλεια και βλακεία…

  11. Ο/Η neofitos λέει:

    #rigelian: κυρίως ανασφάλεια

  12. Ο/Η martina λέει:

    Rigelian: πικρές αλήθειες φίλε μου…
    Δεν μπορείς να έχεις ουδέτερα συναισθήματα για κάποιον που έμμεσα σου δείχνει καθημερινά την ανικανότητά σου να πάρεις αποφάσεις..αργά ή γρήγορα θα τον/την μισήσεις…

  13. Ο/Η Rigelian λέει:

    Αν τον μισήσεις, να χωρίσεις.
    Όχι να κάνεις παιδί μαζί του!

  14. Ο/Η neofitos λέει:

    #martina: καλύτερα γρήγορα

    #rigelian: αν το έχεις κάνει ήδη είναι το πρόβλημα

  15. Ο/Η Rigelian λέει:

    E, χωρίζεις ως άνθρωπος λογικός και ως συνειδητοποιημένος πατέρας. Δεν γυρνάς τραγουδώντας: «Ένα μπουκάλι τζόνι / τη μοναξιά σκοτώνει / και γίνεσαι καλά / σε μερικά λεπτά»…

  16. Ο/Η neofitos λέει:

    #rigelian: μεγάλα σουξέ βγαλμένα απ’ τη ζωή

Σχολιάστε

