Blogοπαίχνιδο

Καιρό είχα να παίξω σε κάποιο blogοπαίχνιδο και ομολογώ ότι είναι ένα ευχάριστο διάλειμμα.
Ευχαριστώ την Sishoy για την πρόσκληση.

How to play:

Με απλές οδηγίες οι 5 τυχεροί που θα ανακοινώσω στο τέλος, πρέπει να σχολιάσουν (αν συμφωνούν ή διαφωνούν κτλ) σε 2 φράσεις δικές μου (μία επιλογής μου και μία δικιά μου δικιά μου) και να παρουσιάσουν άλλες 2 (μια ενός γνωστού ποιητη\συγγραφέα\διανοητή και μια δικής τους εμπνεύσεως) σε 5 άλλους blogger επιλογής τους. Συγκεκριμένα το post σας πρέπει να αποτελείται από:

1 γνωστή φράση συγγραφέα κ.τ.λ. που σου πασάρει ο συνάδελφος που σε καλεί να παίξεις (δηλαδή εγώ),
1 γνωστή φράση συγγραφέα κ.τ.λ. που διαλέγεις εσύ,
1 φράση που φτιάχνει ο συναδελφος που σε καλεί να παίξεις (δηλαδή πάλι εγώ),
1 φράση που θα φτιάξεις ο ιδιος και την οποία θα την πασάρεις σε άλλους 5 της επιλογής σου.

Δες το και στην πράξη:

1. Η γνωστή φράση που δίνει η Sishoy και επιθυμεί να σχολιαστεί:

«Κι αν πτωχική την βρεις, η Ιθάκη δεν σε γέλασε. Έτσι σοφός που έγινες, με τόση πείρα, ήδη θα το κατάλαβες οι Ιθάκες τι σημαίνουν.»
Κ.Π.Καβάφης

Μου τη σπάει αφάνταστα που η Ιθάκη έχει γίνει λογοπαίγνιο στα χείλη κάθε είδους σχολιαστή χωρίς καν να έχουν διαβάσει Καβάφη, όπως εσύ. Εκνευρίζομαι κυρίως όταν ακούω σπορτσκάστερ να την παίρνουν στο στόμα τους. Η Ιθάκη η δική μου είναι απλή, λυτή και υπέροχη, τουλάχιστον μέχρι να την αντικρύσω. Μετά βλέπουμε.

2. Η γνωστή φράση που διαλέγω εγώ και επιθυμώ να σχολιαστεί:

”Where neither love nor hate is in the game a woman is a mediocre player”
Friedrich Nietzsche «Beyond good and evil»

3. Η φράση της Sishoy (εμπνεύσεως δικής της) που επιθυμεί να σχολιαστεί:

«(ο άνθρωπος).. είδε στον Ήλιο έμπνευση και στα αστέρια δάκρυ.»

Δεν ξέρω αν μου έμαθαν να χαίρομαι όταν βγαίνει ο ήλιος και να μελαγχολώ τις νύχτες αλλά έτσι είναι. Πέρσι που ζούσα σε μια πόλη μουντή και συννεφιασμένη, κάθε φορά που έβγαινε ο ήλιος έτρεχα έξω σαν μικρό παιδάκι. Τις νύχτες δεν χρειάζομαι αστέρια για να κλάψω. Μου αρκεί το σκοτάδι και ένα ημίφως από ένα πορτοκαλί φεγγάρι.

4. Η φράση (για την ακρίβεια είναι ένα comment που είχα κάνει σε ένα blog) που επιθυμώ να σχολιαστεί:

«πυρ, γυνή και θάλασσα μου έλεγαν κάποτε.
το πυρ μας καίει το οξυγόνο
η θάλασσα παλεύει να κρατηθεί ζωντανή
μια γυνή μας σώζει μόνο.
κι εκείνη όχι μόνιμα. μόνο τις νύχτες για να μας κλείνει τα μάτια να μην βλέπουμε το αίσχος μας και να μας κοιμίζει σε αγκαλιές με όνειρα απατηλά για μια εποχή καλύτερη”

Προσκαλώ τους κολοκύθι, μαργαριταρένια, martina, onlyhardfeelings και tazwamouarga να παίξουν κι εκείνοι.

2 Responses to Blogοπαίχνιδο

  1. Ο/Η Sishoy λέει:

    Thanx για την ανταπόκριση. Ενδιαφέρουσα η απάντηση νούμερο 2. Θα ήθελα να μάθω τι σκέφτηκες και εσύ όταν την επέλεξες.

    (i got confused here: «…χωρίς καν να έχουν διαβάσει Καβάφη, όπως εσύ.» Αν θέλεις, διευκρίνησε. thanx again.)

  2. Ο/Η neofitos λέει:

    #sishoy: λάθος διατύπωση… χωρίς καν να έχουν διαβάσει Καβάφη, όπως έχεις διαβάσει εσύ. Δεν κάνω edit τώρα γιατί θα πρέπει αν διαγράψω και τα comment και… ουφ, κουράστηκα μόνο και μόνο να το πω. Η φράση του Νίτσε μου είχε κάνει ιδιαίτερη εντύπωση διαβάζοντας το Beyond Good and Evil. Δεν γίνεται η σχέση με μια γυναίκα (ότι και αν σου είναι) να μην εμπλέκει αγάπη (όχι απαραίτητα ερωτική) ή μίσος. Πάθος υπάρχει πάντα… αλλιώς κάτι έχει γίνει λάθος.

Σχολιάστε

