Ζητείται ενδιαφέρων τύπος για ανταλλαγή ονόματος

Θέλω να αλλάξω όνομα.
Όχι ότι δεν μου αρέσει το δικό μου.
Ούτε ότι το επέλεξα.
Κάποιος άλλος το επέλεξε για μένα.
Μια ηλίθια παράδοση το επέλεξε για μένα.
Όχι ότι με χάλασε.
Αλλά θέλω να το αλλάξω.
Και όχι μόνο αυτό.

Το όνομά σου λέει κάτι για σένα.
Όταν κάποιος τρίτος βλέπει σε ένα χαρτάκι γραμμένο το όνομά μου, με σκέφτεται. Μπορεί και να με βρίζει ή να με επαινεί αλλά δεν έχει σημασία. Έχει μια εικόνα για μένα. Μια συγκεκριμένη εικόνα και μια συγκεκριμένη εντύπωση που δεν θα αλλάξει σίγουρα μέχρι να με ξαναδεί ή να ακούσει κάτι καλό ή κακό για μένα.
Την ίδια εικόνα έχω κι εγώ για εμένα. Μια εικόνα που μου έρχεται στο μυαλό κάθε φορά που βλέπω το όνομά μου γραμμένο σε ένα χαρτάκι. Διατηρώ αναφαίρετο το δικαίωμα να με καβλαντίζω και λίγο και να με φτιάχνω στα μάτια μου κάθε φορά που με σκέφτομαι. Να με ψηλώνω λίγο χωρίς να χρειάζεται, να με ομορφαίνω λίγο χωρίς να δικαιολογούμαι σε κανέναν, να με κάνω πιο έξυπνο και να κερδίζω διακρίσεις. Να με φτιάχνω από την αρχή. Καινούριο. Τέλειο.
Αφού μπορώ να τα κάνω όλα αυτά, γιατί να μην μπορώ να αλλάξω και το όνομά μου; Γιατί να μην μπορώ να αλλάξω την εικόνα που έχουν οι άλλοι για μένα αλλάζοντας απλά το όνομα που βλέπουν στο χαρτάκι; Τι θα γινόταν αν με λέγαν Σπύρο ή Κώτσα ή Νίκο; Τι θα άλλαζε αν το επώνυμό μου ήταν Καρανικόλας ή Παπαδόγκωνας ή Χατζησταύρου; Τι θα άλλαζε στη ζωή μου;
Και αν μπορούσα να το κάνω αυτό για μια μέρα γιατί να μην διάλεγα ένα ήδη υπάρχον όνομα; Γιατί να μην διάλεγα μια έτοιμη εικόνα για τους άλλους να σκεφτούνε. Έστω για μια ημέρα να γινόμουν κάποιος άλλος.

Για μια ημέρα να με έλεγαν Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκεζ και το μυαλό μου να ταξίδευε στο Μακόντο.
Για μια ημέρα να με έλεγαν Μάνο Χατζηδάκι και να περπάταγα πάνω σε νότες.
Για μια ημέρα να με έλεγαν Τζωρτζ Μπους και να ένοιωθα ότι είμαι δυνατός στις πλάτες άλλων ανθρώπων.
Για μια ημέρα να με έλεγαν Σαντάμ Χουσείν και να φοβόμουνα τη στιγμή που θα αντίκρυζα την κρεμάλα.
Για μια ημέρα να με έλεγαν Brad Pitt και να κοιταζόμουν στον καθρέφτη πριν βγω βόλτα με την Angelina.
Για μια ημέρα να με έλεγαν Anthony Kiedis για να μπορέσω να με δω live να τραγουδάω.
Για μια ημέρα να με έλεγαν David Beckham για να νιώσω πως είναι να κατεβαίνεις από το αεροπλάνο και να σε υποδέχονται 10.000 Κορεάτες.
Για μια ημέρα να ήμουν ο σουβλατζής, ο κρεοπώλης, ο υδραυλικός, ο ηλεκτρολόγος, ο δημόσιος υπάλληλος που δεν είμαι για να δω πως νοιώθουν και πως περνάνε.
Για μια ημέρα να ήμουν κάποιος από τους κολλητούς μου για να δω πόσο μαλάκας είμαι (και εγώ και ο κολλητός μου).

Απ’ την άλλη θα ήθελα και κάποιος άλλος να πάρει το όνομά μου για μια ημέρα μπας και μου εξηγήσει τι γίνεται μες το μυαλό μου. Να μου πει πως ένιωσε να είναι εγώ.
Θα ήθελα να αλλάξω.
Όχι για πολύ.
Για μια ημέρα.
Να δω πως είναι.
Ανταλλάζουμε;

Όποιος ξέρει που πουλάνε ονόματα και έτοιμες εικόνες να μου το πει….
Να περάσω απέξω, να ρίξω μια μούτζα.

11 Responses to Ζητείται ενδιαφέρων τύπος για ανταλλαγή ονόματος

  1. Ο/Η sishoy λέει:

    Θα ρίξεις μία και για μένα;

    (Αυτό το τέλος σου είναι όλα τα λεφτά. Μα όλα..!)

  2. Ο/Η arammos λέει:

    Λυπάμαι αλλά δεν είμαι πολύ ενδιαφέρον τύπος 🙂 Πάντως εάν θες στην μπλογκόσφαιρα εύκολα φοράς το όνομα κάποιου. Κάτσε μην σου βάζω ιδέες τώρα……..

  3. Ο/Η martina λέει:

    Αχ όλα εύκολα τα θέλουμε… αμ οι αλλαγές θέλουν balls ….

  4. Ο/Η holidaysinthesun λέει:

    το image και οι image makers γενικα δε λενε.
    οπως ειχες πει σε προηγουμενο ποστ,οι φημες κι αυτο που νομιζουμε πως ξερουμε για τον αλλο ειναι τις περισσοτερες φορες μουφα.ισως να μην ηταν και τοσο ωραια να εισαι καποιος αλλος.εισαι ο… αυτος που εισαι τελοσπαντων,μη σε δωσουμε κιολας,και μαλλον εισαι μια χαρα με το ονομα που εχεις και με το μυαλο που εχεις και το να βαλεις αλλον να εξηγησει τι γινεται μεσα σου ειναι μεγαλη χαζομαρα.ολη η χαρη ειναι αυτη,ολο τα ταξιδι αυτο ειναι,και στην τελικη τι παει να πει,ποιος ειμαι?μπορεις αραγε να δωσεις την ουσια ενος ανθρωπου με δυο λογια,5 σελιδες,βιβλιο ολοκληρο?αλλωστε ποιος δινει δεκαρα ποιος εισαι εσυ και ποια ειμαι εγω?καμμια φορα,και το κανω κατα κορον,ψαχνουμε εναγωνιως ποιοι ειμαστε και ξεχναμε να ζουμε.

  5. Ο/Η Erisabetsu λέει:

    Το όνομα δεν κάνει τον άνθρωπο.

  6. Ο/Η neofitos λέει:

    #sishoy: έριξα αρκετές για όλους

    #arammos: πράγματι. μην ανησυχείς. όλοι είμαστε ενδιαφέροντες για εκείνους τους ανθρώπους που ανέχονται τις παραξενιές μας και τις επιλογές μας.

    #martina: γι’ αυτό κάτσε στ’ αυγά σου που σου λέω χεχε

    #holidaysinthesun: αν με δώσεις θα βγάλω hidden camera sex tape σου στο διαδίκτυο lol.

    #erisabetsu: ο άνθρωπος κάνει το όνομα;

    #purpleclementine: κάτι θα έχεις καταλάβει από το email μου. σσσσς… είναι μυστικό κι αν στο πω θα πρέπει να σε σκοτώσω (κοίτα μη σε δολοφονήσει κανείς στις επόμενες ημέρες και μου το φορτώσουν)

  7. Ο/Η UnstableGreek λέει:

    poli wraio dude

  8. Ο/Η Rigelian λέει:

    Μια φορά ήταν ένας που τον έλεγαν Γιάννη Κατά. Πάει στο ληξιαρχείο για να αλλάξει όνομα.
    Πώς λέγεστε;
    Γιάννης Κατάς.
    Και πώς θα θέλατε να λέγεστε;
    Γιώργος Κατάς.

Σχολιάστε

