Ο Γιώργος κι εγώ

Το 1963 γεννήθηκε ο Γιώργος.
Το 1963 ο πατέρας μου τελείωνε το Λύκειο.

Το 1981 ο Γιώργος συνεργάστηκε με τον Andrew και έφτιαξαν τους Wham!
Το 1981 έπλεα σε πελάγη ευτυχίας παρέα με μερικά ακόμα σπερματοζωάρια στο πουλί του πατέρα μου.

Το 1984 ο Γιώργος βγάζει το «Careless Whisper».
Το 1984 γεννιέμαι και δεν έχω φυσικά ιδέα ποιος είναι ο Γιώργος, ούτε και οι γονείς μου άλλωστε.

Το 1985 ο Γιώργος κάνει περιοδεία στην Κίνα.
Το 1985 κάνω περιοδεία στον κήπο του σπιτιού μου για τα πρώτα βήματα. Ένα μικρό βήμα για μένα, ένα μεγάλο βήμα προς τα πίσω για τον ανθρώπινο πολιτισμό.

Το 1986 ο Γιώργος τραγουδάει το «A different corner».
Το 1986 το μόνο corner που ήξερα ήταν αυτό που έστριβα ψάχνοντας να βρω το παιχνίδι μου.

Το 1987 ο Γιώργος ξεκινάει τη σόλο καριέρα του και κυκλοφορεί τα «I want your sex» και «Faith» που τον εκτινάσσουν στα charts.
Το 1987 ο πατέρας μου με εκτινάσσει στον αέρα μετά τις βολές του Καμπούρη. Να και η σόλο καριέρα στο ξερατό μετά τις κωλοτούμπες.

Το 1988 ο Γιώργος παίρνει το πρώτο του Grammy.
Το 1988 παίρνω το πρώτο μου ποδήλατο. Πιο πολύ το χάρηκα εγώ νομίζω.

Το 1989 ο Γιώργος παίρνει κι άλλο Grammy.
Το 1989 παίρνω κι άλλο ποδήλατο γιατί το άλλο αποφάσισε να κάνει παρά σε μια κολώνα.

Οκ βαρέθηκες.
Σε φτάνω στο σήμερα.

Το 2005 ο Γιώργος συμμετέχει στο Live 8.
Το 2005 παίρνω τα μπογαλάκια μου και την κάνω για μεταπτυχιακό στην Αγγλία.

Το 2006 ο Γιώργος εμπλέκεται σε σκάνδαλα με ναρκωτικά και οδηγείται στο δικαστήριο.
Το 2006 μπλέκομαι σε σκανδαλώδεις καταναλώσεις φαγητού και ποτού και οδηγούμαι στο γυμναστήριο.

Στις 25 Ιουλίου 2007 ο Γιώργος έρχεται στην Ελλάδα.
Στις 25 Ιουλίου η miss k θέλει να πάμε να δούμε τον Γιώργο από κοντά κι εμένα δεν μου φαίνεται και τόσο καλή ιδέα.

Στις 26 Ιουλίου βρέθηκα στον ίδιο χώρο με το Γιώργο.

Δεν με ξέρει.
Λογικό.
Τον ξέρω.
Επίσης λογικό.
Πριν μπω στο ΟΑΚΑ είχα μια εικόνα γι’ αυτόν τον άνθρωπο.
Ούτε με τρέλαινε, ούτε με άφηνε αδιάφορο.
Δεν έχω αγοράσει ποτέ cd του αλλά έχω κατεβάσει τα τραγούδια του.
Μπήκα λίγο διστακτικός.
Αλλά μετά τον Μιχάλη Δ, τον Κωνσταντίνο Β και τον λέων τον Γ τον Ίσαυρο όλα άλλαξαν.

Δεν έγινε το είδωλό μου.
Δεν έγινε ο αγαπημένος μου καλλιτέχνης.
Αλλά κατάφερε να κάνει κάτι που λίγοι έχουν καταφέρει.
Κατάφερε να με διασκεδάσει.

Όπως υποκλίθηκε εκείνος στο τέλος μπροστά μας, έτσι του υποκλίνομαι κι εγώ.
Όχι από λατρεία, όχι από αγάπη, όχι από ευγένεια.
Από σεβασμό για έναν άνθρωπο που κάνει 40.000 άτομα να χορεύουν και να τραγουδούν (ή αν μουρμουρίζουν αν δεν ξέρουν τα λόγια) και να βροντοφωνάζουν Freedoooooommmmm ως άλλοι Mel Gibson εκεί κοντά στο finale.

mel_2dgibson_2d_2d_2dbraveheart_2d_2dc10101922_small.jpg

Ωραία ήταν… ε;

lg_gm-23-9-123.jpg

8 Responses to Ο Γιώργος κι εγώ

  1. […] YΓ. Διαβάστε επίσης τη μαργαριταρένια, τον νανάκο, τον έντεκα και τον νεόφυτο […]

  2. Ο/Η allimiamera λέει:

    ΓΜΤ. Εγώ στις 26 Ιουλίου 2007 γύρισα από το γραφείο στις 9 και μετά έκανα απόψυξη!

  3. Ο/Η imikrimarika λέει:

    Τόχουν οι Γιώργηδες φαίνεται !

  4. Ο/Η neofitos λέει:

    #allimiamera: εμ, μαλακία έκανες πάλι

    #imikrimarika: λες;

  5. Ο/Η Rigelian λέει:

    Μέγας καλλιτέχνης και showman.
    Αν εκείνη την μέρα δεν έκανα μπάνιο στο καταπληκτικό Παλιοχώρι, ίσως πήγαινα.

    Και το Freedom90 το καλύτερο videoclip ever.

  6. Ο/Η neofitos λέει:

    #rigelian: δεν μπορώ να επιλέξω ανάμεσα σε george και παλιοχώρι με αρνάκι στην άμμο

  7. Ο/Η Rigelian λέει:

    Το 2002 επέλεξα Φάραγγα από Grand Prix Βουδαπέστης!
    (βέβαια, είχα πάει Βουδαπέστη παλιότερα!)

  8. Ο/Η neofitos λέει:

    #rigelian: πρέπει να συζητήσουμε τις επιλογές σου και να κάνεις καλύτερο προγραμματισμό για να τα προλαβαίνεις όλα. κρίμα είναι να χάνεις event που θες να παρακολουθήσεις, όσο ωραία κι αν είναι εκεί που τελικά πηγαίνεις.

Σχολιάστε

