Συγκάτοικοι είμαστε όλοι στην τρέλα

Δεν νίκησα αλλά μπορούσα να νικήσω.
Βασικά δεν νίκησα γιατί δεν κατέβηκα.
Αν κατέβαινα όμως θα τους είχα σκίσει όλους.
Τι 152 έδρες και μαλακίες.
300 έδρες θα είχα για πάρτη μου.
Όλους τους βουλευτές με το μέρος μου.
Αλλά δεν ήθελα να κατέβω χθες.
Λίγο το μπάσκετ, λίγο μια καούρα από κάτι σουβλάκια, δεν θα σε κυβερνήσω φέτος.
Σε 4 χρόνια όμως θα είμαι ο πρωθυπουργός σου.

Κατ’ αρχάς θα έχω και τους 300 βουλευτές με το μέρος μου γιατί θα δώσω λεφτά σε κάθε έναν από αυτούς να χτίσει ένα αυθαίρετο, το οποίο και θα εντάξω φυσικά στο σχέδιο πόλεως, στερώντας το δικαίωμα από τους υπολοίπους να χτίσουν σε απόσταση μικρότερη του 1 χιλιομέτρου.

Θα τους φέρω και πουτάνες να γαμάνε άμα θέλουν. Τις πιο ωραίες πουτάνες που έχουν δει στη ζωή τους. Που μετά βέβαια δεν θα είναι πια πουτάνες αλλά κυρίες βουλευτών. Θα τους δώσω και ειδικό επίδομα για να ψωνίζουν στη Βουκουρεστίου και θα τις εντάξω και στα βαρέα και βαρετά γιατί πρέπει πραγματικά να ζεις τη χειρότερη ζωή του κόσμου όταν είσαι γκόμενα φαντασμένου βουλευτού.

Τα 4 χρόνια διακυβέρνησής μου θα περάσουν σαν μια μικρή γιορτή.
Δεν θέλω περισσότερα.
4 θέλω.
Θα ρίξω τη χώρα σε τέτοιο δημοσιονομικό έλλειμμα που δεν θα ξέρει από πού να δανειστεί αλλά τουλάχιστον θα περάσουμε καλά.
4 χρόνια θα πίνουμε και θα γλεντάμε με τα λεφτά μας.
Όλοι δε λένε ότι προτιμούν να ζήσουν 4 χρόνια γαμώ και μετά να πάνε να ψοφήσουν παρά να ζήσουν 40 χρόνια μες την ανέχεια;
Ε εγώ θα στα δώσω φίλε Έλληνα αυτά τα 4 χρόνια.
Για πάρτη σου.
4 χρόνια πάρτι και μετά τέλος.

Τα έχω σχεδιάσει όλα.
Τα σκέφτομαι όταν είμαι στην μπανιέρα μου και παίζω με τα παπάκια μου.
Ρωτάω στον αέρα για τα νομοσχέδια που πρέπει να περάσω και στέλνω το παπάκι προς τα πόδια μου. Αν σταματήσει πριν τα γόνατα το ξεχνάω και σκέφτομαι καινούριο. Αν τα περάσει το υπογράφω αμέσως.

Αφού τελειώσω το μπάνιο μου πάω στο τραπέζι της κουζίνας όπου είναι στημένο το στρατηγείο μου. Έχω απλωμένο τον χάρτη του Risk και ονειρεύομαι τις περιοχές που θα κατακτήσω. Πρώτα την Τουρκία. Μεγάλη ιδέα και άγιος ο Θεός. Μετά την Ισπανία για να σταματήσει να μας γαμάει στο μπάσκετ και ύστερα ο κόσμος θα είναι δικός μας φίλε Έλληνα. Δικός μου δηλαδή αλλά και δικός σου αφού θα είμαι ο αρχηγός σου.

Δεν με ξέρεις και δεν σε ξέρω.
Αλλά θα με μάθεις και δεν θα σε μάθω.
Θα τα πούμε σε 4 χρόνια ηλίθιε ψηφοφόρε

Με εκτίμηση
Ο επόμενος πρωθυπουργός σου

ΥΓ: Ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα γιατί μπάζει λογική και αναστατώνομαι.

8 Responses to Συγκάτοικοι είμαστε όλοι στην τρέλα

  1. Ο/Η neofitos λέει:

    Το ξέρω ότι δεν συνηθίζω τέτοια κείμενα αλλά να συζητήσω σοβαρά για το χθεσινό αποτέλεσμα σήμερα δεν μπορώ. Ήταν πάντως αρκετά ενδιαφέρον αποτέλεσμα από πολλές μεριές και απόψεις. Εδώ θα είμαστε και θα τα λέμε. Για σήμερα πάντως, μόνο τρέλα έχω να πουλήσω. Από λογική ξέμεινα.

  2. Ο/Η pascal λέει:

    Πούλα τράλα και θα μπεις στη Βουλή με τα μπούνια.

  3. Ο/Η stixakias λέει:

    Στελέχη ψάχνεις;
    Μου ακούγεται ελκυστικό το πρόγραμμά σου…

  4. Ο/Η κολοκύθι λέει:

    Nεόφυτε άλλη φορά θα σου ετοιμάζω φακελάκι να σου βάζω στη τσέπη όπως κάνουνε στους παππούδες.

  5. Ο/Η Rigelian λέει:

    …κι εγώ δεν έχω για νοίκι!

    Θα φάμε κανένα σουβλάκι με γύρο από τις ‘Αλπεις»;

  6. Ο/Η aggelos spyrou λέει:

    Δαγκωτό!!!

    Θέλω κι ένα παπάκι δώρο!

    🙂

  7. Ο/Η Βασιλεία λέει:

    Άσε, ρε! Σας ξέρουμε πια εσάς τους σωτήρες! Θα μας έτρωγες τα λεφτά, θα πήδαγες τις γκόμενες των βουλευτών και σε 4 χρόνια θα έβγαινες σα κλαμμένο μουνί και θα μας παρακάλαγες «Για μια ακόμα ευκαιρία». Μη γελάς, κάποιοι βγήκαν πρωθυπουργοί έτσι.

  8. Ο/Η neofitos λέει:

    #pascal: συγχαρητήρια για το Υπουργείο Παιδειάς

    #stixakias: 2 αυθαίρετα σε σένα φίλε μου και Υπουργείο Πολιτισμού

    #κολοκύθι: κάποια μέρα θα βρεθείς στην ανάγκη μου για ρουσφέτι. Μη σε πετύχω σε καμιά προεκλογική μου.

    #rigelian: νέκταρ και αμβροσία για το λαό μου

    #aggelos spyrou: άπειρα κίτρινα και στρουμπουλά παπάκια θα κατακλύσουν τους κήπους σας

    #Βασιλεία: ωχ ωχ μας πιάσανε. Με ένα Υπουργείο Εσωτερικών σε ρίχνω;

Σχολιάστε

