Ο Γιαννάκης και η μασατζού

Ο Γιαννάκης ήταν ένας κλασικός φλούφλης, γόνος ισχυρού πατέρα.
Φλωράκι με τα όλα του που σου λέω.
Μπαμπάς με λεφτά να φαν κι οι κότες (δεν άντεξα να μην την πετάξω την κλισεδούρα), μαμά με κομμωτήριο κάθε Δευτέρα και Παρασκευή πρωί, αδερφή που ζει στο Λονδίνο γιατί βαρέθηκε να ζει με τους γονείς και τον βλαμμένο αδερφό της και μια υπηρέτρια που μάταια του βάζει τα βυζιά της στη μάπα μπας και ξυπνήσει λιγάκι.

Ο Γιαννάκης που να πάρει χαμπάρι.
Τον ένοιαζε μόνο να βλέπει τον Έρωτα κάθε απόγευμα στον ΑΝΤ1.
Άλλη έννοια δεν είχε σε αυτόν τον κόσμο.
Σε ένα κόσμο που τα είχε όλα.
Και ότι δεν είχε, το αποκτούσε μόλις το ζήταγε.

Η ζωή κυλούσε ήρεμα με πολύ Έρωτα, σινεμά με τη γιαγιά κάθε Σάββατο απόγευμα και κυριακάτικο μεσημεριανό με τον πάντα πολυάσχολο πατέρα του, στο αγαπημένο του εστιατόριο, το οποίο μπορεί να ήταν για παππούδες αλλά το αγαπούσε γιατί όλοι εκεί μέσα του φέρονταν υπέροχα και του έβαζαν πάντα διπλή μερίδα, εξού και τα παραπανίσια κιλάκια του Γιαννάκη. Δεν ήταν και τέρας το παιδί. Καλοζωισμένο πάντως ήταν.

Τίποτα δεν φαινόταν να αλλάζει στη ζωή και τη ζωντάνια του μικρού Γιαννάκη, μέχρι που μπήκε στη ζωή του η Γιώτα, εκείνη η ξανθιά θεά που έφερνε η μάνα του στο σπίτι για να της κάνει μασάζ.

Τι Jenna Jameson στο «Masseuse» και τι Kendra Wilkinson από το Playboy Mansion μου λες εσύ. Η Γιώτα ήταν η φαντασίωση κάθε άντρα και ο Γιαννάκης την είχε στα πόδια του 3 φορές την εβδομάδα. Την ήθελε δικιά του. Μέχρι εκείνες τις μέρες το πουλάκι του δεν είχε ξυπνήσει σχεδόν ποτέ. Μόνο μια φορά στον ύπνο του είχε νιώσει κάτι αλλά κι αυτό ήταν άκρως ενοχλητικό. Το θέμα ήταν το πως θα την κέρδιζε.

Προβλήματα Γιαννάκη
Η Γιώτα ήταν 26 χρονών κι αυτός μόλις 16.
Η Γιώτα είχε έναν νταγλαρά γκόμενο.
Η Γιώτα δεν έλεγε ούτε καλημέρα στο Γιαννάκη.

Δεν ήταν όμως αυτά ικανά να σταθούν εμπόδιο.
Ο Γιαννάκης αποφάσισε να ακολουθήσει τη γνωστή μέθοδο.
Ζητάω κάτι —> παίρνω κάτι

Στράφηκε στη μάνα του. Στην αρχή προσπάθησε να πείσει τη μητέρα του ότι χρειάζεται και αυτός μασάζ. Εκείνη τον πήρε στην πλάκα αλλά μόλις ο Γιαννάκης προσποιήθηκε ότι πονάει, η μαμά του φώναξε τη Νίτσα να του κάνει λίγο μασάζ να του περάσει.
Αποφάσισε να της μιλήσει στα ίσια:
«Μαμά είμαι 16 χρονών και πρέπει να αρχίσω να κάνω sex»
«Τρελάθηκες παιδάκι μου;»
«Όχι και μάλιστα έχω βρει και την εκλεκτή. Είναι η Γιώτα»
«Γιαννάκη μου δεν γίνεται να παίρνεις πάντα αυτό που θέλεις στη ζωή σου»

Αποφάσισε να καταφύγει στον πατέρα του.
«Μπαμπά είμαι 16 χρονών και πρέπει να αρχίσω να κάνω sex»
«Τρελάθηκες παιδάκι μου;»
«Όχι και μάλιστα έχω βρει και την εκλεκτή. Είναι η Γιώτα»
 «Κι εγώ θα ήθελα να την πηδήξω γιόκα μου, αλλά ποιος την ακούει μετά τη μάνα σου».
«Έλα ρε πατέρα, σε παρακαλώ»
«Γιαννάκη μου δεν γίνεται να παίρνεις πάντα αυτό που θέλεις στη ζωή σου»

Ο Γιαννάκης είχε απελπιστεί.
Είχε μόνο μια τελευταία επιλογή.
Αποφάσισε να στραφεί στη γιαγιά του.
Εκείνη ίσως να τον καταλάβαινε γιατί του είχε κάνει πολλές συζητήσεις για το πόσο της έλειπε ο παππούς που κλασικά είχε πεθάνει από το πολύ πρήξιμο.
«Γιαγιά είμαι 16 χρονών και πρέπει να αρχίσω να κάνω sex»
«Αχ μπράβο παιδάκι μου επιτέλους»
«Θέλω να κάνω sex με τη Γιώτα, τη μασατζού»
«Πες στη μαμά σου ότι θα κοιμηθείς σε μένα αύριο και θα στα έχω κανονίσει όλα εγώ»

Τις γλαφυρές περιγραφές με το πως ξεπαρθενιάστηκε ο Γιαννάκης από την πολύπειρη Γιώτα θα το αφήσω για την αρρωστημένη φαντασία σας.

Σημασία έχει ότι ο Γιαννάκης πήρε αυτό που ήθελε.
Με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο το κατάφερε.
Πήρε κάτι που δεν του άξιζε.
Πήρε κάτι που άξιζε σε κάποιον άλλο.
Και δυστυχώς υπάρχουν πολλοί Γιαννάκηδες σε αυτόν τον κόσμο που από τη στιγμή που ρίχνουν το πρώτο τους κλάμα, είναι ικανοί να πάρουν πράγματα που δεν τους αξίζουν μόνο και μόνο επειδή είναι γιοι του τάδε ισχυρού άντρα ή εγγονοί του τάδε ισχυρού παππού.

Μακάρι αυτοί οι Γιαννάκηδες να μας γαμούσαν απλά τις αδερφές και τις μασατζούδες.
Το θέμα είναι ότι όταν αυτοί οι Γιαννάκηδες μεγαλώσουν, μας γαμάνε τη ζωή.
Αλλά δεν πειράζει. Χαίρομαι που γεννήθηκα Γιάννης και όχι Γιαννάκης.
Κι ας μην τη γαμήσω ποτέ τη μασατζού.

22 Responses to Ο Γιαννάκης και η μασατζού

  1. Ο/Η stixakias λέει:

    Κι εγώ χαίρομαι που γεννήθηκα Γιάννης.

    Το προτιμώ δεν το συζητάμε

    Μόνο αν ήμουν Παναγιώτης θα ήθελα να είμαι Γιαννάκης

    btw μήπως έχεις το τηλέφωνο της γιαγιάς του γιαννάκη;
    Δεν είμαι δεκάξι αλλά ένα μασσαζάκι το αντέχουν τα κοκκαλάκια μου.

  2. Ο/Η martina λέει:

    Πάντα το έλεγα πως οι γιαγιάδες είναι που κακομαθαίνουν τα παιδιά…

  3. Ο/Η Suspect λέει:

    – Υπομονη ρε φιλε, θα ερθουν καλυτερες μερες.

    – και αν λειπω;

  4. Ο/Η Rigelian λέει:

    Γιατί δεν το άξιζε;
    Η Γιώτα, δηλαδή, είναι αμέτοχη; Η γιαγιά;
    Εδώ βλέπω μια συναλλαγή με τα δύο μέρη να συναινούν. Γιατί στο ένα μέρος δεν αξίζει;;;

    Μήπως έχεις το τηλέφωνο της Γιώτας;
    (πού να μπλέκουμε τώρα με τη γιαγια του Γιαννάκη…)

  5. Ο/Η Rigelian λέει:

    Όταν παίρνεις κάτι, κάποιος σου το δίνει. Σε μια συναλλαγή η ευθύνη δεν πέφτει ποτέ έξω από το 60-40.

  6. Ο/Η Rigelian λέει:

    Φεύγω, πάω στα Τζουμέρκα.
    Φρόνιμα όσο θα λείπω, μην κάνετε κανένα πραξικόπημα!

  7. Ο/Η neofitos λέει:

    #stixakias: Με τον Παναγιώτη δεν το ‘πιασα αλλά ίσως φταίει ο φόρτος εργασίας. αν είσαι καλό παιδί θα σου δώσω και το τηλεφωνάκι.

    #martina: άλλες με κουλουράκια και σοκολάτες και άλλες με λεφτά και χατήρια

    #Suspect: δεν είμαι σίγουρος ότι θα είμαι εδώ για να τις ζήσω

    #Rigelian: Εννοείται. Το point δεν αλλάζει περί του οτι μας κάνουν ότι θέλουν κάτι Γιαννάκηδες με τα λεφτά τους. Κι εγώ συναινώ να με γαμάει το αφεντικό μου στη δουλειά αλλά δεν παύει να με γαμάει γιατί είναι αυτός που με πληρώνει. Μην ανησυχείς. κανείς δεν έχει τα αρχίδια να το κάνει.

  8. Ο/Η stixakias λέει:

    @Neofitos:
    Φαντάζομαι γνωρίζεις τον Παναγιώτη Γιαννάκη. τον Κόουτς ντε!

  9. Ο/Η neofitos λέει:

    #stixakias: ομολογώ την χαζομάρα μου

  10. Ο/Η Rigelian λέει:

    Όχι, αλλάζει το point. Όταν συναινείς δεν δικαιούσαι να λες ότι ο άλλος σε κάνει ό,τι θέλει!

  11. Ο/Η neofitos λέει:

    #unstableGreek: thanx

    #Rigelian: μα με κάνει ρε συ γιατί εξαρτώμαι οικονομικά από εκείνον. και πες εγώ έχω δυνατότητα διαφοροποίησης της άποψής μου. Άλλοι δεν έχουν

  12. Ο/Η Rigelian λέει:

    Εσύ επιλέγεις να εξαρτάσαι.

    Αν δεν έχουν, πρόβλημά τους!

  13. Ο/Η neofitos λέει:

    #Rigelian: εγώ επιλέγω αλλά η επιλογή είναι μία και μοναδική ρε συ για μερικούς. πρόβλημά τους σίγουρα.

  14. Ο/Η Rigelian λέει:

    Οι επιλογές είναι πολλές για όλους. Κάποιοι επιλέγουν συνειδητά ή μη να τις περιορίζουν, ώστε να μην έχουν το βάρος της απόφασης.

  15. Ο/Η neofitos λέει:

    #Rigelian: δεν ειν κακή η σκέψη. αλλά επιμένω ότι για μερικούς οι αποφάσεις είναι πολύ περιορισμένες.

  16. Ο/Η Rigelian λέει:

    Eίναι.
    Μα επειδή έτσι το επιλέγουν!

  17. Ο/Η neofitos λέει:

    #Rigelian: ίσως έτσι το επέλεξαν με τη ζωή τους ως τότε, αλλά τη δεδομένη στιγμή οι επιλογές είναι λίγες, ίσως και μία. Αν αποφασίσεις να μπεις σε έναν υπόνομο κλείνοντας την πόρτα πίσω σου, την επιλογή σου την έχει ήδη κάνει. Κια όταν μέσα στον υπόνομο συναντήσεις μια διχάλα θα πρέπει να διαλέξεις δεξιά ή αριστερά. Φυσικά και εσύ επέλεξες να μπεις στον υπόνομο κι ας ήξερες ότι δεν υπάρχει γυρισμός αλλά αυτό έγινε ήδη. πάει, πέρασε. Τώρα πρέπει να επιλέξςι δεξια ή αριστερά. Πίσω δεν υπάρχει για να βρεθείς μπροστά σε άλλες επιλογές.

  18. Ο/Η Rigelian λέει:

    Ακριβώς! Θα μπορούσες να μην επιλέξεις να μπεις στον υπόνομο, ή να έχεις αφήσει ανοιχτή την πόρτα!

  19. Ο/Η neofitos λέει:

    #Rigelian: ναι ρε συ αλλά ο χρόνος δεν γυρίζει πίσω. από τη στιγμή που μπήκες και έκλεισες το καπάκι πίσω σου οι επιλογές είναι συγκεκριμένες.

  20. Ο/Η Rigelian λέει:

    Αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι ήταν επιλογή σου!

  21. Ο/Η neofitos λέει:

    #Rigelian: τότε πράγματι ήταν επιλογή του

Σχολιάστε

