Κρεβάτι με ημερομηνία λήξης

Αυτιά μέσα στη θάλασσα.
Μάτια κλειστά κοιτούν τον ουρανό.
Η χοντρή ξανθιά στην παραλία φωνάζει στον Γιωργάκη (πάντα Γιωργάκης είναι ο μικρός) να πάει να φάει το τοστάκι του.
Δεν την ακούω.
Δεν ακούω κανέναν τους.
Ακούω μόνο τα βότσαλα του βυθού να παρασέρνονται από το κύμα σ’ένα ελαφρύ θρόισμα, ανεπαίσθητο μα τόσο γαλήνιο.

Πόδια ανοιχτά σε 60 μοίρες.
Χέρια που σχηματίζουν ευθεία.
Επιπλέω χωρίς ιδιαίτερο κόπο.
Το ξέρω ότι σε λίγο το κύμα θα σκεπάσει το στόμα μου που αναπνέει ευτυχισμένο.
Νιώθω πλήρης και κενός μαζί.
Νιώθω ελεύθερος… ζωντανός.

Πριν μερικές ημέρες ρώτησα τη Φανή Χαλκιά πότε αισθάνεται απόλυτα ελεύθερη.
Μου απάντησε ότι από μικρή ένιωθε ελεύθερη όταν έτρεχε.
Ε λοιπόν εγώ νιώθω ελεύθερος εκεί, ξαπλωμένος στη θάλασσα.
Σε ένα κρεβάτι με ημερομηνία λήξης ανάλογη των μποφόρ.

Σε έναν πάγκο βιβλίων στη Τζιά συνάντησα το τελευταίο βιβλίο του Λένου Χρηστίδη.
Τα τελευταία 3 χρόνια είχα διαβάσει όλα τα βιβλία του με θρησκευτική σχεδόν ευλάβεια.
Μ’ αρέσει γιατί γράφει σαν απλός άνθρωπος.
Δεν το κουράζει, δεν προσπαθεί να σε εντυπωσιάζει.
Και κάθε 4-5 σελίδες σε αναγκάζει να τον παραδεχτείς.

Διαβάζοντας το «Μόνολογκ» σκέφτηκα ότι θα ήθελα να πάω για έναν καφέ με τον Λένο Χρηστίδη.
Να δω τι άνθρωπος είναι από κοντά.
Να μιλήσουμε για θέματα ανούσια αλλά υπέροχα.
Αλλά τώρα που το σκέφτομαι θα ήταν καλύτερα να μην τον γνωρίσω ποτέ.
Δεν μπορεί παρά να χαλάσει η εικόνα που έχω για εκείνον, όπως και για κάθε συγγραφέα που με ανάγκασε να αναζητήσω και τα υπόλοιπα βιβλία του.

Ένας απλός μαλάκας θα είναι κι ο Λένος.
Σαν εμένα κι εσένα.
Αλλά όχι.
Τόσο μαλάκας αποκλείεται.
Πιο μαλάκες από εμένα και τους κολλητούς μου δεν έχω γνωρίσει.
Λήξις

9 Responses to Κρεβάτι με ημερομηνία λήξης

  1. Ο/Η κολοκυθι λέει:

    Όχι όχι αντικειμενικά εγώ έχω γνωρίσει., σε πάω και στοίχημα αμά λάχει.
    Και τι ξαπλώστρες και ελευθερίες μας τσαμπουνάς.
    Ελεύθερος είναι αυτός που έχει βρει τρόπους να νιώθει ελεύθερος οποιαδήποτε στιγμή μέσα στη καταπίεση του. Δεν έχω γνωρίσει ποτέ κανέναν τέτοιο.
    Αλλά ρε νεόφυτε , μικροί είμαστε ακόμα…

  2. Ο/Η Super Coco λέει:

    Ο Ζαρατούστρα κάποτε είπε (σε ελεύθερη μετάφραση) ότι στον κόσμο που εσύ περπατάς, είτε κάθεσαι και τον περιμένεις, είτε σου έρχεται από το πουθενά, ένα μαλάκα θα τον συναντήσεις.

  3. Ο/Η Rigelian λέει:

    Έλειψα 2 εβδομάδες στην Πάρο και σε βρήκα με 3 νέα ποστς μετά από καιρό και χάρηκα.

    Μια χαρά αυτό το κειμενάκι, πάω στα άλλα.

    Όποις ελεύθερα συλλογάται, συλλογάται καλά, όπως είπε και ο Αντώνιος Κυριαζής.

    ΥΓ: Η Φανή όταν έτρεχε αισθανόταν ελεύθερη. Αλλά πήγε και σκλαβώθηκε μετά…

  4. Ο/Η stixakias λέει:

    καλά. κάτσε να με γνωρίσεις και τα λέμε…

  5. Ο/Η martina λέει:

    «Ελεύθερος»?!!! άλλη μία παρεξηγημένη λέξη….

  6. Ο/Η Rigelian λέει:

    Γιατί παρεξηγημένη;

  7. Ο/Η martina λέει:

    Αχ βρε Rigelian…. έχουμε ξεφτιλίσει την κάθε έννοια της κάθε λέξης …

  8. Ο/Η Rigelian λέει:

    Ποιοι και πώς;

  9. Ο/Η Drama λέει:

    «Πιο μαλάκες από εμένα και τους κολλητούς μου δεν έχω γνωρίσει»..
    i hear you bro

Σχολιάστε

