Συγνώμη, αλλά σήμερα είμαι ντοπέ

Πήρα τη ντόπα μου σήμερα το πρωί.
Δεν είχε και πολύ ωραία γεύση αλλά την ένιωθα να γεμίζει το σώμα μου.
Ανατρίχιασα από πάνω ως κάτω.
Είμαι δυνατός ρε παιδί μου, πως να στο εξηγήσω;
Είμαι ο καλύτερος.
Σας γαμάω όλους για πλάκα.
Αρκεί να μην παίρνετε καλύτερη ντόπα από τη δικιά μου.

Σήμερα που λες είμαι αρχηγός.
Είμαι αληταράς, είμαι παιδαράς, είμαι σωματαράς.
Πιάνω πέτρα και σπάει.
Τρέχω με τον άνεμο και τον νικάω.
Πυροβολώ το στόχο για να μαρκάρω το κέντρο του.
Κάνω κατάδυση με τριπλή περιστροφή και μου ξεφεύγει και μια τέταρτη.
Τα κάνω όλα όπως πρέπει για να καταρρίψω ταυτόχρονα προσωπικό, πανευρωπαϊκό, εθνικό, πανασιατικό, ολυμπιακό, παγκόσμιο και παναλασκικό ρεκόρ.

Και εξώφυλλα θα κάνω.
Και όποια γκόμενα θέλω θα ρίχνω.
Και τα μετάλλιά μου θα δαγκώνω αλλά φοβάμαι μη ραγίσουν.
Και μισθό αξιωματικού θα τσιμπάω.
Και 15 χορηγούς θα έχω.
Και διαφημίσεις για κουφώματα και κουφάλες θα κάνω.
Και τα τείχη θα γκρεμίσουν για πάρτη μου από φόβο μην και ξαποστάσω στο τείχος και σπάσει από τη δύναμή μου.
Και προποτζίδικο θα ανοίξω γιατί αυτή είναι η ζωάρα φίλε μου.
Και εγώ σήμερα θα κάνω ζωάρα.

Αύριο όμως;
Αύριο να μην ξαναπάρω ντόπα;
Γιατί όχι ρε πούστη μου;
Αν με πιάσουν;
Μπα δε νομίζω. Αλλά και να με πιάσουν τι πειράζει;
Τις τύψεις μόνο σκέφτομαι και τη μοναξιά.
Δεν γουστάρω να μείνω μόνος με τις τύψεις μου.
Φθόνος, αλαζονεία, λαιμαργία και απληστία μαζί. 4 στα 7 θανάσιμα αμαρτήματα με σπρώχνουν να πάρω τη ντόπα μου αλλά την ίδια στιγμή με τραβάνε και πίσω.
Οι τύψεις χτυπάνε τους αδύναμους.
Και αύριο θα είμαι αδύναμος. Εκτός και αν…
Όχι δεν πρέπει.
Θα είναι λάθος.
Καλύτερα στην αφάνεια. Καλύτερα μόνος και ήρεμος.
Καλύτερα να κλαίω μόνος για αυτά που δεν κέρδισα, γι’ αυτά που δεν έζησα.

Αλλά γιατί;
Αφού είναι εκεί.
Αφού σήμερα με κάνει δυνατό.
Τι θα πειράξει να πάρω και λίγη αύριο;
Βαρέθηκα να σκέφτομαι το αύριο.
Σήμερα είναι σήμερα.
Και σήμερα που είμαι ντοπέ θα τα κερδίσω όλα.
Υπόκλιση σε κοινό και φωτογράφους και φύγαμε.
Αύριο βλέπουμε.

PS: Αν δεν μπορείς να αντισταθείς σε ένα δεύτερο κομμάτι τούρτα που το μόνο που θα κάνει είναι να γαργαλήσει ευχάριστα τον ουρανίσκο σου, πως να αντισταθείς σε κάτι που σε κάνει υπεράνθρωπο και σου προσφέρει τον κόσμο στα πόδια σου; Για σκέψου το λίγο.

3 Responses to Συγνώμη, αλλά σήμερα είμαι ντοπέ

  1. Ο/Η Super Coco λέει:

    Μου άρεσε πολύ! Έτσι απλά…

  2. Ο/Η Rigelian λέει:

    Ωραίος, ωραίος!

  3. Ο/Η martina λέει:

    Όταν το αποτέλεσμα μετράει ..η προσπάθεια δεν είναι ποτέ αρκετή…

Σχολιάστε

