Η Σκέψη, ο Φόβος και μια φέτα ανανά

Γεια σου, τι κάνεις;
Δεν σας ξέρω κύριε.
Δεν είστε φίλος μου;
Όχι και δεν θέλω να γίνω.
Μα γιατί; Είμαι πολύ συμπαθητικός όταν δεν είμαι στο χώρο.
Δεν θέλω άλλους φίλους κύριε, έχω αρκετούς.

Αυτό είναι το ποτό μου;
Όχι, το δικό μου είναι κύριε.
Μπορώ να πιω λίγο;
Προφανώς και όχι.
Τι πίνετε;
Θα φύγω τώρα γιατί είστε λίγο περίεργος.

Εσύ πάλι ποιος είσαι;
Ο μπάρμαν φίλε. Τι θα πάρεις;
Κάτι σε χαμηλό ποτήρι με δύο παγάκια και μια φέτα ανανά.
Έχεις πιει;
Όχι αλλά έχω φάει καλά το μεσημέρι. Σέρβιρέ με σε παρακαλώ.
Δεν θα έπρεπε κανονικά αλλά σε λυπάμαι.

Μήπως είδες το φίλο μου;
Δεν τον ξέρω το φίλο σου.
Θες να μιλήσουμε μαζί αφού δεν είναι εδώ ο φίλος μου;
Δεν ψήνομαι και πολύ.
Ως μπάρμαν δεν είσαι υποχρεωμένος να με ακούσεις;
Ως μπάρμαν ναι, ως άνθρωπος όμως βαριέμαι.

Εσύ πάλι ποια είσαι;
Εκείνη η Σκέψη που είχες πριν καιρό.
Και τι θες πάλι απ’ τη ζωή μου;
Εσύ με φώναξες.
Εγώ; Νόμιζα ότι είχα ξεμπερδέψει μαζί σου.
Αν είχες ξεμπερδέψει δεν θα ήμουν εδώ.

Το παιδί εκείνο που ερχόταν μαζί σου, που είναι;
Ο Φόβος; Δεν θα ξανάρθει.
Κρίμα, είχε ενδιαφέρον η παρέα του.
Είχε, μέχρι που βρήκες το θάρρος να του πεις να φύγει.
Κι εσύ; Θα μείνεις να μου κάνεις παρέα;
Δεν έχω κι άλλη επιλογή… Καληνύχτα

3 Responses to Η Σκέψη, ο Φόβος και μια φέτα ανανά

Σχολιάστε

